Vores PA har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor snarest muligt hendes afløser til at assistere de tre ejere med udviklings- og koordinerende opgaver.

Om jobbet
Som personlig assistent i en moderne håndværksvirksomhed med 60 medarbejdere får du et meget selvstændigt job, hvor du skal supportere de tre ejere, der i hverdagen har rollerne som ledende mestre, med udførelsen af administrative opgaver.

Arbejdsområderne er: Koordinering, intern kommunikation, HR, lettere marketing-opgaver, statistik, administrative opgaver og ad hoc projekter, samt back-up på en række kontorfunktioner.

I hverdagen indgår du som bindeled mellem mestrene, er kontakt til medarbejdere på en række områder, deltager som tovholder på planlægnings- og ledermøder og giver sparring til hver af de tre mestre omkring udviklingsopgaver.

Der er som udgangspunkt tale om en deltidsstilling på cirka 24 timer ugentligt.

 

Dine kompetencer
Din væsentligste kompetence er, at du er god til dialogen med mennesker, og at kommunikation i skrift og tale falder dig naturligt.

Vi forventer, at du har en allround baggrund indenfor kontor, gerne fra en større håndværksvirksomhed eller lignende, og at du generelt har en god og bred erfaring med dig i bagagen. Din tilgang til arbejdet er forretnings- og resultatorienteret.

Du har nogen erfaring og kompetencer indenfor HR-området og har måske haft berøring med ledelse.

 

Din profil
Som person er du glad og venlig. Er ansvarsbevidst, robust og serviceminded. Du er proaktiv, arbejder målrettet og struktureret og er vedholdende. Og så trives du godt i et mindre team, med nære relationer til kollegerne.

 

Om Murermestrene Thomas Hans
Murermestrene Thomas Hans er en af landsdelens største og mest solide murervirksomheder. Med 60 medarbejdere dækker vi hele paletten fra udgravnings- og kloakarbejde til renovering og byggerier i både total-, hoved- og fagentreprise.

Vi har været i branchen i 20 år og er vokset støt lige siden starten. Det har kun kunnet lade sig gøre, fordi vi har satset hårdt på faglighed, kvalitet og god kommunikation med vores kunder.

Det betyder, at vi stiller høje krav til vores medarbejderes kompetencer, faglighed og evne til at håndtere kunder og samarbejdspartnere. Til gengæld sikrer vi også relevant efteruddannelse og et godt arbejdsmiljø, hvor frihed under ansvar er kodeordet.

Er dette lige dit job, så send en ansøgning med relevante bilag til intern@mmth.dk, så vi har den senest den 30. august. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Søren Schleidt på tlf.: 5131 2408.